Založ si blog

vrchol drzosti

Bol to fakt drzý kopec. Ale ako previerka mojej kondičky absolútne bez konkurencie. Tak sme tam šplhali naposledy pred 11 rokmi. Bol si mladý, ja ešte mladšia a chcelo sa nám milovať sa zakaždým, ako si sa dotkol mojich pŕs a zadku.

Na vrchol drzosti sme chodievali z jediného dôvodu. Môj frajer- inak dosť hustý frajer, tam pestoval trávu. Pochopila som prečo. Nikomu inému by sa tam zrejme liepať nechcelo. Ten posledný krát už som čakala jeho dieťa a už sme tam nešli pre prenikavo voňavé, zrelé šišky. Už sme boli len romantici, ktorí znovuobjavili vlastnú minulosť.V magickom lese pod kopcom bolo opäť veľa rôznych húb, ale pozbierali sme len dubáky. Ani vranie oko rastúce na okraji lesa nezmenilo pôvodné pôsobisko. Tam čas stál.

Tak ako stojí doteraz. Zrejme si to miesto nosím v sebe. Lebo menia sa iba ľudia, s ktorými si vymením rôzne druhy telesných tekutín… a pochutín. Mení sa mi iba tvár, lebo zrejme starnem. Menia sa moje deti, lebo rastú a vyrastajú. Mení sa barák, v ktorom žijem, lebo sa niekto o to postaral. Ale ja som tam zostala. V tom lese, kde sa človek bezdôvodne smial, bez toho, aby niečo užil. Kde rastie snáď najviac húb na svete. Miesto, kde sa milovanie na machu zmenilo na orgie so stromami a všetkými ostatnými obyvateľmi lesa. A ani náhodne vyskytnutý horár neobišiel zkrátka.

Zostávam tam. V lese a vo svojom biednom živote. Možno ako posledná bosorka, alebo víla- niekoho fetišom boli moje dlhé vlasy… Možno ako človek, čo si ešte pamätá, že to bolo kedysi vojenské cvičisko.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.