Založ si blog

prach som a. . .

iba som

iba som

iba som

som som som !

synonymum pocitov

 

po opici

kde postačí

snáď aj voda daždová

prach ako to

ako možno ja?

ty

…životu predchádzala myšlienka

koľko hmotnostných mier má?

 

keď ten prach držal stvoriteľ v dlani

iba nás hodil do časopriestoru

ako nie dosť zodpovedný Otec čoho?

prachu na ktorý sa beztak obrátime.

A tak bojujeme s vlastným telom

premýšlajúc nad jeho rozmermi

dokonca parametrami krásy

či tučnoty štíhlosti až úplnej kostnatosti

alebo až kým z nás staroba neurobí

neatraktívnych

mnohokrát až dementných

pre čosi nazvané duchom

…neoplatí sa nad tým zamyslieť ?

práve v čase keď sa ešte štípeme

do kože

či sa nám život náhodou len nesníva?

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.