Založ si blog

nechám si to

Zajal si ma rukou,len tak na posteli. Ako najkrajší kat, čo naveky popravil moju bolesť. Až takú máš chuť. Chuť ma spútať. Slobodou. Len si kráčame.
Lesnou cestou, iba tak… údajne sme šli na ryby.Ale Rybnik tam už nebol. Len nejaká kaluž. Zdala sa mi krásna, keď si sa zaháňal udicou. Chytila som sa rýchlo. Možno za desať minút, možno som ťa poznala už dlho- ale s duchmi sa komunikuje ťažko a ja som naozaj vtedy živá nebola. 
Je to ťažké, iba jednoducho uveriť. V to, že naozaj teraz milujem, že už nepijem.Napríklad preto, že nie som milovaná. Nerada verím vôbec v niečo. No zvykám si. Na pekné rána vo fakt horúcom objatí. Na milú tvár ponorenú v mojich vlasoch, čo mi dýcha do ucha. Dobre sa to počúva. Mne sa lepšie učí znova dýchať na tvojej hrudi. Aj keď spočiatku ma len vzrušovala. Bavil si ma. 
Bola som stará, unavená, zlomená… ale milovala som sa rada. A ty si bol mladý, pekný, výkonný. Netušila som, že budem chcieť viac ako stádo stále intenzívnejších orgazmov. Zrazu nám z úst vychádzali aj slová, nielen vzdychy. Možno som zrazu chcela vedieť o tebe viac. Či a čo rád robíš, od začiatku mi bolo jasné, že tie dlhé prsty znamenajú niečo viac, ako len to, že z nich šaliem. Chcela som ťa vedieť… 
A tak si len kráčame. Som stabilizovaná. Dýcham už pravidelne na tvojej hrudi, tú tvoju vôňu a povahu, ktorú sa bojím pochopiť, aby mi ťa nevzala. Stačí mi život. Nechce sa mi útočiť a následne sa brániť. Iba znova zasviští vzduchom , keď sa zaženieš udicou. A ja ťa proste pobozkám.Znova.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.