Založ si blog

čau drahý

 

najdrahší lebo?

asi sa mi páči

že si mi ukradol srdce

lebo opäť niečo cítim

páči sa mi tvoje telo

tvoja neopodstatnená žiarlivosť

…zásadovosť

ako by ma ovial svieži

hurikán mladosti

ktorý dovolil môjmu mladému telu

znova zakúsiť aj netelesný

orgazmus

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.

Polícia / Kontrola /

Polícia na dve hodiny totálne uzavrela Krompachy a Čiernu nad Tisou. Akcia cielila na alkohol

17.06.2024 17:44

Policajti obsadili každý vjazd a výjazd a každý jeden vodič bol podrobený dychovej skúške.

taliansko, horúčavy, pláž

Taliansko zasiahla prvá tohtoročná vlna horúčav. V Sardínii a Sicílii očakávajú až 44 stupňov

17.06.2024 17:02

Teploty presahujúce 40 stupňov sú o desať stupňov vyššie, ako je teplotný priemer pre dané obdobie.

France Obit Delors

Francúzsky exprezident chce zachraňovať Macrona, ktorý ho vytlačil z Elyzejského paláca

17.06.2024 17:00

François Hollande bude kandidovať v predčasných parlamentných voľbách. Zdôrazňuje, že chce zabrániť krajnej pravici v nástupe k moci.