Založ si blog

nebol si

 

Naozaj nie, iba si sa vyskytol ako niekto, kto ma náhodou dokázal zniesť. Mal si malé auto, ale vedel si ako a kam ma udrieť. A vlastne si mi vôbec neprekážal.

A nevadil mi ani chlapík z blízkeho mesta… milý ako predavačky v potravinách, ktoré sa dajú možno iba v tom peknom kraji zažiť.Ten chlap proste nikdy nesklamal, či už v tom, že boli príliš ľahkovážny a príliš neinteligentný a zároveň nesebecký a zakaždým zamilovaný. Ktovie dokedy? Kým mu človek nenavrhne iný zaujímavý kšeft?

Napriek tomu sa mi páčiš, tým ako mi hryzkáš klitoris a ja neviem ako ti povedať čokoľvek pekné. Lebo už to nejde, už sa vlastne nič nedá, iba možno ošediviem, zostarnem… ale žiť už nebudem..

Žiješ ty? Ty ten, ktorý chcel milovať svoju frajerku a namiesto toho miloval mňa? Miluje môj predošlý chlap svoju ženu, s ktorou má iba trojmesačnú dcéru, ale rok žil so mnou? Miluje vôbec niekto…niekoho?

Alebo si znova na teba počkám? Na nejakú moju ďaľšiu nádej na lásku?

Budem lichotiť tvojej frajerke, ale pritom ťa zvádzať a nakoniec ťa dostanem a to iba preto, lebo ťa chcem?

A potom ťa bude chcieť iná žena…

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.