Založ si blog

boli sme

 

kedysi dvaja na jeden vzťah. Rútili sme sa cestou, ktorej ani jeden z nás nerozumel. Stačilo nám byť spolu, za každých okolností. Mne bolo jedno, že mám 16 a ty viac ako 25. Tiež som sa nechcela hnevať na to, že aj keď sme spolu chodili si na hajzli v jednej krčme preťahoval inú. To, ako ma to bolelo by si beztak nepochopil..

Prišiel deň D. Ja som sa chcela vydať. Za muža, ktorý prežil orálny styk (s mužom) skôr ako ja, za muža, ktorý ma podviedol aj počas svadobnej noci, áno, ja som to chcela… mala som s ním aj deti, aj rozhovory typu, už nevládzem, choď konečne niekam. Ale zvládnuť sa to dalo. Dalo sa to kým som dokázala zvládnuť paniku a večný strach z toho, čo bude, keď prídeš domov z práce.

Nakoniec si to vyriešil ty sám, keď si si našiel oveľa staršiu a možno pre teba aj krajšiu, s ňou je to teraz prijemné. Ale to, že nebudeš vidieť svoje deti vyrastať, že nebudeš vedieť kým sú tvoji synovia raz bude trápiť iba…. teba.

 

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.