Založ si blog

stalo sa

Možno sa stať nemalo. Si ma iba pobozkal. Holohlavý nikto a ja som sa zbláznila… A stále sa mi snažíš pripomenúť, ako mi chýbala láska…

Dobre si ťa pamätám. Boli sme spolu v lese.Odmietla som sa vyzliecť na povel… Nemal si chuť niečo povedať. Proste som dostala facku. Takú, že som sa rozplakala.. Hm, asi si pochopil, že to robím po prvý krát.Nechal si ma na zemi, na vlhkej hnusnej tráve sa vyplakať.

Mohla som si aj zapáliť. Občas máme slabosť na ľudí, ktorí nás trápili ten úplne prvý krát. Mláti mnou absťák, ale taký miernejší. Iba mám kŕče, nič dokopy sa nedeje.Povedal si… aby som vstala.

Na prsia som bola hrdá a nemala som problém ich odhaliť. Odlomil si niečo zo stromu…už na pohľad to vyzeralo boľavo.. Ale bolelo to krásne, keď si mi tým po prvý krát šľahol po prsiach. Pamätám si, že som strašne zakričala. A vzápätí ťa prosila, aby si ešte aspoň ešte raz.

Nechal si ma tam, v noci, v lese, bála som sa tmy, všetkého. Priviazaná o ten hnusný trnkový krík… som sa snažila prežiť do rána…a ráno som bola strašne smädná… keď si konečne znova prišiel. Už mi bolo jedno koľko faciek ma bude stáť kvapka vody.No ty si mi ju nedal. Odviazal si ma, naložil do auta a dosť dlho sme šli niekam.To niekam bola pivnica v paneláku, niekde v bb. Miestnosť bola malá, milá, plná šnúr na prádlo a štipcov samozrejme tiež. No mal si chuť iba na jedno…

Ocikať ma… ale tak, že som mala mokré vlasy a potom som už iba plakala v aute a netušila som ako ďalej. Lebo došiel benzín a ty si sa minul tiež.

Absťáky zosilneli, je mi strašne. Náš vzťah som premenila na niečo vanilkové a ty si súhlasil. A dnes vo mne drieme dieťa… tvoje – preto si radšej odišiel.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 10:02

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.