Založ si blog

rozbitý

je náš

vzdych a spoločný

dych čo sa osamelo

a šťastne sám

tvári

ako posteľou

unavená repríza

mojich tvojich nových

tiel slnovratov a pokojne

i detí

v sezóne pokleskov

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Ľubica Rošková, súd Pezinok,

Exposlankyňa Smeru Rošková je v kauze neoprávneného čerpania agrodotácií vinná, dostala podmienku

16.04.2024 13:26

Zároveň je povinná uhradiť spôsobenú škodu vo výške viac ako 150-tisíc eur.

Ukrajina

Rusku sa kráti čas: Rezervy im dôjdu za jeden rok, pokiaľ bude mať Ukrajina čím strieľať

16.04.2024 13:23

Front na Ukrajine formujú tri dôležité charakteristiky.

kašeľ, dieťa, vyšetrenie, stetoskop

Do Česka prišlo 20-tisíc dávok očkovania proti čiernemu kašľu

16.04.2024 13:20

Česká republika tento rok čelí najsilnejšej epidémii čierneho kašľa za viac ako 60 rokov.

Martina Šimkovičová

Šimkovičová: Zákon o STaR je hotový, je plne v súlade s európskou legislatívou

16.04.2024 13:02

K pôvodnému návrhu zákona prišlo v rámci medzirezortného pripomienkového konania 327 pripomienok, z toho 42 hromadných.