Založ si blog

Archív: január, 2011

woman in the box

trávim ťa obtiažne najmä odvtedy ako som bola ženou na pár nočných hodín len za pár v tvojom aute kým nás čas v tichu nahých zadkov a plytkých myšlienok nerozdelil…

Pokračovanie článku

naozaj?

sa chcem na vás pozerať? naozaj mám chuť pomilovať do zadku niekoho kto iba tuší že je muzom? naozaj chcem vystupovať v tomto veľmi zlom divadle nazvite ho trebárs životom ako dobrá herečka? mám pocit že by mi stacilo večer zaspať na pleci milovaného muža ktorý si sem tam aj chrapne priamo do môjho ucha ale nebudem musieť byť inou Iba dúfam že raz pochopím kto […]

Pokračovanie článku

another brick in the wall

toľko ľudí ma oboznámilo s číslami a písmenami a milovaním a milencami niekde v tom naozaj zákutnom zákutí života a to kľudne iba takom čo nemal ani perspektívu ďaľšej karmy iba preto že už sa mi nechcelo UBLIŽOVAŤ bez vymodlenia si skutočného Matúša a tých iných svätých vo fáze absolútneho UMIERANIA… sa dnes celkom odznova snažím prejsť prejesť […]

Pokračovanie článku

môj malý marec

Rozhodla som sa, že budeš žiť bez ocina. Snáď je lepšie ho nemať, ako žiť s blbcom. Viem, vyrastieš a budeš chcieť vedieť, kým je, kto je vlastne tvoj otec a že si sa na tento svet sám nepýtal, tak prečo? Lebo aj dospelí sú len slabí ľudia, tvária sa zodpovedne, odopierajú si chodenie do krčmy, radšej chodia do práce, zarábajú peniaze a v pravidelných […]

Pokračovanie článku

life is just a joke

chcem utopiť NIE občas vlastné áááno (hmm) alebo zmysluplné možno nezmyselného prostého „no a čo?“ niekde vo vlastnej prítomnosti zatratiť dosť boľavé city a naivné chvíle uchopiť alebo iba pochopiť slobodu ako dar kým ju láska znova… nespáli

Pokračovanie článku

nahnevaná, unavená, prefajčená

som keď mi aspoň kamarát spadne z jahody alebo z nejakého lepšieho neba priamo do výstrihu či do zrenovovaného a strašne kučeravého ochlpenia na hlave všetko chvíľu potom ako sa už nevládzem stratiť ujsť zmiznúť zdrhnúť pred láskou znova psychopatických rozmerov do krutého bezpečia… samoty

Pokračovanie článku

tak

zvláštne si to UKONČIL len práznymi rečami? o nedôvere? o nevere? tej mojej uff zase až kým som si neuvedomila že som ťa možno radšej mala poslať spať niekam kde spávajú naivní zamilovaní ktorí sa vôbec nikdy nemusia prebudiť preto- lebo objekt ich obrúčkovej lásky spáva s iným… a možno sa raz tajne alebo aj inak najmä konečne obaja dobre vyspíme spolu tak ako tí […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.