Založ si blog

ALE

To krátke slovo,visiace ako ťažký čiernobiely mrak nad každým náznakom lásky.Možno jej už bolo dosť a možno som ju ešte ani nezažila.Ale mám chuť byť milovaná.Mám chuť byť neskromná,nešetriť citmy a nechať rozmaznávať svoje telo bez obmedzení.No zatiaľ neprišiel muž,nejaký TY,ktorý by nemal nejakú svoju JU,alebo mal chuť sa viazať viac,než na úrovni občasných sexuálnych radovánok. A tak sa naďalej teším z toho mála pekných chvíľ,ktoré môžem občas zažiť s chlapom,do ktorého som zbláznená.Pokúšam sa tými chvíľami nasýtiť a vždy dúfam,že zostanem najedená,čo najdlhšie.Avšak nefunguje to.Na smrť hladná som okamžite potom,ako sa mi stratí z dohľadu.Kontrolujem svoje správanie pijavice a snažím sa ovládať dostatočne na to,aby som ho zbytočne neotravovala,keď to nie je vhodné.A aj keď som si pri ňom mohla dovoliť odvyknúť si od ospravedlňovania sa za vlastné city,beztak to občas bolí a cítim sa slabá.Aj privilégium poslať sms vtedy,keď chcem som nadobudla.Je naozaj také ťažké nájsť si muža pre seba,keď sa žena rozvedie,keď má dva svoje malé záväzky? Tým nemyslím muža,ktorý by sa mi nepáčil a iba by sa nás nejakým spôsobom ujal.Ja celý čas naozaj píšem o láske.Ani to nemá byť muž,ktorého by som teraz doslova lovila preto,aby nás mal kto zabezpečiť.Som nenáročná,ale zároveň by som nevedela zniesť vedľa seba niekoho,s kým by sme si ľudsky nerozumeli…a ešte nech má aspoň zachovalý chrup,lebo ja sa fakt rada bozkávam…Nech to ide tak pomaly,tak pekne,pozvanie na večeru,nesmelé pohľady …Ach, ešte keby sa to pri mne dalo.Keby som sa vedela na niečo hrať.Je to asi tou únavou z večného čakania.Viem,že nie som schopná udržať sa na uzde ako psík,keď sa mi dotyčný páči.A dotyčný to samozrejme cíti a tiež sa nevie ovládať. Takže skúsiť zoznamku?Zadať presné kritériá a čakať,že sa niekto zázračne objaví?Že chcem muža,čo ovláda gramatiku,aspoň na takej úrovni,aby som neodpadla hneď po prvom kontakte…Chlapa,čo je veľký,alebo o dosť väčší ako ja…to preto,že sa rada objímam a potrebujem silné objatie…Že chcem sebavedomého,ktorému je ťažké dostať sa pod kožu,no ak sa tam dostanem zistím,že je zároveň aj citlivý.Niekoho,kto nemá problém mi v rámci milovania uštedriť poriadnych pár na zadok a pritom mi v bežnom živote navarí tak,že mi konečne niečo bude aj chutiť…Takéhoto niekoho chcem.A tých podmienok je oveľa viac. A čo viem ponúknuť?Občas žensky príťažlivé telo,dokonca aj tvár,ak sa mi podarí v noci pár hodín spať.No i veľmi náruživé stvorenie,ktoré sa vie tešiť z toho,že sa teší jej chlap.Viem dať úplne všetko.Ale aj si chcem všetko vziať.A týmto skôr asi pripomínam strašidlo ako nenápadnú osobu.ALE inak to proste nejde…a už vidím samotu,ako sa bude opäť tešiť z mojej spoločnosti…

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Najvyšší súd NS

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.