malinová

2. júla 2011, zivorodka, Nezaradené

 

Malinovo chutiaca, sezónne, prirodzene…

A tak som mala chuť na teba, mladý , pekný, zaujímavý…

Prebehne to celé dnes večer. Vôbec netuším, čo sa udeje, aj keď ty by si rád tušil. Nevadí, prepáč, som fakt spontánna osoba a keď si padneme do oka, alebo do môjho fakt hehe výstrihu, môže sa stať všeličo.Ale keby si bol krásny, obrovský chlap, ktorého sa nedá neuspokojiť, budem uspokojená, spokojná…

Prišla si od hlavy po päty v latexe. Na krku obojok… a šnúročka, za ktorú som si ťa mohla ešte bližšie pritiahnuť ku klitorisu… Unavenejšie stvorenie som snáď ani nezažila. Bola si ulízaná na smrť… Potom ma napadlo iba to, aby ťa možno pes pojebal a aby si bola totálne bezbranná.

Ale nič si si nevychutnala, iba si ma naozaj dobre vylízala a potom si ma odviezla domov…

Milujem vás… transky…