šedivý

18. augusta 2010, zivorodka, Nezaradené

Dva dni som ponorený v bahne.

Až po uši.Nevnímam.

Žiadna potrava, láska mi na um nepríde

len nejaké pivo a štyri ukradnuté zajace.

Neviem, kde som a či po mne niekto pátra,

už mi nezáleží na slzách- neviem o nich,

Nakoniec, neviem sám o sebe.

A po dvoch dňoch sa úplne vyčerpaný vnáram

do jej útrob. Ešte sa ma nestihla dotknúť a predsa cítim

to telo minulé, ktoré sa samo od seba rozhodlo

dať práve mne privilégium spoznať ho tak ako nikto z jej predošlých milencov.

Zabudol som.

A po dvoch dňoch cítim, že šediviem. Vlasy jeden

po druhom strácaju farbu. Som príliš šťastný? Pomalé vnikanie

spôsobuje smrteľnú rozkoš. Opájam sa ňou a pokúšam sa vkradnúť hlbšie.

Ona chápe, že ju milujem a žiadostivo sa otvára. Pociťujem silnú túžbu

zostať takto. Naveky.

A po dvoch dňoch som šedivý. A nešťastný, že je neskoro. Asi chcem plakať.

A nechať slzy padať na jej nádherné prsia.

Je neskoro!!!

Musím ísť do práce.