Založ si blog

Hry na hrane

nevlastním čas
nevlastním tvoj moment
bolesti
nemám nárok …
hodiť povestným kameňom
mám ruky
ktoré vedia pracovať
mám nohy
ktoré ma nosia životom
mám mozog
ktorý jednoducho vyhadzuje
vírusy typu…
korektnosť
ocitnutá uprostred samovraždy
sa zodpovedných pýtam
prečo ja?

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.