Založ si blog

Archív: máj, 2011

seď

radšej seď a už sa iba snaž prežiť tak ako ti to teraz vyhovuje a ja sa možno chvíľu budem utápať sama v sebe alebo sa iba opijem pre istotu? prečo vlastne keď ma miluješ ja milujem teba iba sa zase na niečo hráme ja na to že som zase free ty na to že si vlastne slobodný a hrajme sa donekonečna kým sa tým neumakáš na smrť a kým sa ja skutočne neprechľastám […]

Pokračovanie článku

nebol si

Naozaj nie, iba si sa vyskytol ako niekto, kto ma náhodou dokázal zniesť. Mal si malé auto, ale vedel si ako a kam ma udrieť. A vlastne si mi vôbec neprekážal. A nevadil mi ani chlapík z blízkeho mesta… milý ako predavačky v potravinách, ktoré sa dajú možno iba v tom peknom kraji zažiť.Ten chlap proste nikdy nesklamal, či už v tom, že boli príliš […]

Pokračovanie článku

saténová

malá ženská niekedy obyčajná alebo pre teba nebola až taká skvelá dávala som dávam a vždy dávať budem VŠETKO aj keď už ma nepolámeš a ver že ani nezlomíš iba spadnem ale nie do toho stratena kam si ma chcel stratiť ty…

Pokračovanie článku

iba nahá, iba nahá

vo sne o čistote tridsaťnenáročnej ženy… asi sa už čokoľvek dá nazvať láskou alebo len túžbou sa ospravedlním za to že nerozumiem vlastnému telu lebo má zrazu iné rozmery a neviem ho neposlúchnuť Alebo sa mi už nechce umierať ? a pripustím život len tak zľahka možno pre istotu k životu… a za normálnych okolností by som vlastne nechcela […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.