Založ si blog

nahnevaná, unavená, prefajčená

som keď mi aspoň kamarát

spadne z jahody

alebo z nejakého lepšieho neba

priamo do výstrihu

či do zrenovovaného

a strašne kučeravého ochlpenia

na hlave

všetko chvíľu potom

ako sa už nevládzem stratiť

ujsť zmiznúť zdrhnúť

pred láskou

znova psychopatických rozmerov

do krutého bezpečia…

samoty

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.