Založ si blog

ty vieš

Vieš, čo sa stalo… že som sa sám pred sebou cítil príšerne, že som to možno nikdy nemal urobiť.Lebo ako zabudnúť?

Stál som a čakal. Park v Prešove dokáže poskytnúť súkromie, ale… Naozaj to chcem? -varovala si ma…

Chcel som vždy iba jednoduché veci. Nájsť si mladú peknú ženu a mať rodinu.Tak mi to bolo vštepované odjakživa. A krásna žena už je, až sa chvejem, keď si predstavím jej prsia… A potom zase môj zvrhlý pohľad, keď mam chuť vylízať jej nielen to, čo by sa malo…

A dnes tu stojim. V parku plnom krásnych stromov a imela a čakám na chlapa, ktorého som si zaplatil… Nechodí, nevadí, vďakabohu. Na druhej strane som sklamaný. Nie pre peniaze, túžil som to zažiť. Prechádzam sa parkom, už viem, že to bola chyba, bol to zrejme nejaký úchyl a potreboval peniaze. Kašlem na to. No z parku sa odísť nedalo.

A potom prišiel.

Vyzeral dobre, oveľa starší chlap.Ja s mojím detinským klobúkom na hlave. Cítil som sa ako naivne, nesmierne smiešne neskúsený. Nevedel som si predstaviť, že to urobím tak ako som chcel. Začal on… Teraz sa na mňa pozri!

Pozrel som sa… Neurobíš nič okrem toho, že mi teraz vyfajčíš vtáka. Ak nie, tak idem. Vedel som, že vlastne musím , lebo to chcem zažiť. A fakt som sa ho dotkol, ničoho iného nie, toho som sa bál, nebol vzrušený. To mi vadilo… Ja som bol, toto som nečakal. Či sa mu kurva vôbec postavi?

Cítil som odpor a vzrušenie, ako to popísať?  – mal som chuť sa snažiť… Nech sa mu postaví a nech ma čo najväčšieho, mal som chuť sa doslova pridusiť… takto som to chcel. Hladil som mu ho cez nohavice, už prstami citlivo vnímam každý detail, naozaj sa začalo niečo diať… Nevedel som, čo ďalej, či môžem. Chcel som.

A urobil som to… Nesmelo som ho vtiahol do úst a nenormálne sa snažil. Nechápal, som prečo tu obrábam staršieho chlapa, ktorý by mohol vďačný za každého vtáka

… Nestihol som zachytiť všetko… takže mi čosi zostalo aj na tričku… Poslal som ti ho, mala si možnosť zacítíť, ochutnať a vďaka tomu aj vedieť ako mi bolo…

A dnes ma znova provokuješ, znova mi posielaš fotky, ktorými by som sa radšej nezaoberal… A už mi píše ten s tým… veď vieš, zase zajtra…

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.