Založ si blog

môj pán

„…mé právo je tvé bezpráví…“

Usídlil si sa vo mne a pre mňa.A spoznala som čosi ako prapôvodnú lásku.Absolútnu symbiózu duší a tiel. Čo znamená byť spolu v dobrom aj v zlom. Brutálna bolesť a následné pocity šťastia.Tam sú naše korene,korene ľudstva a tam som našla i ja svoj život. „Slúžiš mi preto,lebo po tom túžiš…túžiš ma urobiť šťastným.“ Sila bolesti a krutá rozkoš,bolo to tak dávno… keď som ju spoznala. Letná noc,zábava s priateľmi a pekný chlap.Zbalila som ho.Tá noc zmenila môj osud.Noc plná vzdychov. Plná rán a rozkoše.No každý úder som si vychutnávala a prosila ho o ďaľší. Malo to byť len milovanie v nočnom tichu.V parku.A opäť spomienka na môj prvý výkrik,keď ma z celej sily šmaril o strom.Len som šepkala…prosím,prosím,prosím. Otočil ma,chcel ma zozadu,jeho ruky na mojom zadku,silné a neschopné zniesť akýkoľvek náznak môjho odporu.Naslinil si prsty a navlhčil mi anál.A vzápätí ho tam vrazil. Môj druhý výkrik medzi šumiacimi stromami a silná túžba po jeho orgazme.Po nových ranách,čo ukrutne boleli,no tešili zároveň.Bola som modrinami posiata.No každá jedna ma vzrušovala.Celé dni som na ne bez dychu civela,až kým celkom nezmizli. „Uhryzni ma do krku,urob to…prosím.“ Urobil.Mohla som umrieť?Hm,naopak v tú noc som ožila a spoznala sa.Vedela som už len jedno. CHCEM TO ZNOVA! Tak som našla teba.Svojho pána.Chlapa čo miluje svoju otrokyňu.A váži si ju,je pre neho človekom. Dovtedy som ním nebola.Táto bizarná láska je čistá.V tom je jej sila.Je prostá a skutočná. „Urobíš pre mňa čokoľvek,aby si bola hodná mojej lásky,hodná toho,že sa o teba starám.“ A ja sa trápim,pre každú facku,ktorú si zaslúžim a pýtam si ďaľšie.

Dobré ráno, pán môj.

Dobré ráno, sučka moja.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.