Založ si blog

šedivý

Dva dni som ponorený v bahne.

Až po uši.Nevnímam.

Žiadna potrava, láska mi na um nepríde

len nejaké pivo a štyri ukradnuté zajace.

Neviem, kde som a či po mne niekto pátra,

už mi nezáleží na slzách- neviem o nich,

Nakoniec, neviem sám o sebe.

A po dvoch dňoch sa úplne vyčerpaný vnáram

do jej útrob. Ešte sa ma nestihla dotknúť a predsa cítim

to telo minulé, ktoré sa samo od seba rozhodlo

dať práve mne privilégium spoznať ho tak ako nikto z jej predošlých milencov.

Zabudol som.

A po dvoch dňoch cítim, že šediviem. Vlasy jeden

po druhom strácaju farbu. Som príliš šťastný? Pomalé vnikanie

spôsobuje smrteľnú rozkoš. Opájam sa ňou a pokúšam sa vkradnúť hlbšie.

Ona chápe, že ju milujem a žiadostivo sa otvára. Pociťujem silnú túžbu

zostať takto. Naveky.

A po dvoch dňoch som šedivý. A nešťastný, že je neskoro. Asi chcem plakať.

A nechať slzy padať na jej nádherné prsia.

Je neskoro!!!

Musím ísť do práce.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.