Založ si blog

pršalo zvečera

A prší znova. Uvažujem nad novými dôsledkami. Opäť sa utopí chlap, čo si bude zachraňovať auto?

Niekedy mám pocit, že už sa aj Boh rozhodol nasrať na toto mesto. Možno preto, že tu bolo tak veľa komunistov a tých akože tajných, čo nabonzovali každý pohyb aj detí, ktorý sa udial na hranici 100 m od kostola. Tvoja pomsta?. Možno, škoda, že zase tí nevinní a tak ako minulý rok, keď sa pracovalo na východnej šachte, ktorá sa mala po znovuotvorení mala presláviť inak. Lenže prečo ju predtým asi zavreli?…

Ľudia sa tu snažia prežiť, Bože, asi toto by som spomenul v modlitbe, snáď nie je potrebné vrátiť sa do stredoveku, keď si vydreli aj to, aby mohli mať prístup k internetu… Svine tu boli vždy, to sa nezmení. Vždy sa budú na nás z tej nástenky hrôzy, čo je na mestskom úrade usmievať tie isté umelo optimisticko- komunisticky prevrátené xichty, lebo to inak nejde.Chceli sme to inak, ale medzi seba vpustia len tých, čo im dokážu vliezť do zadku… a že tie rite parádne smrdia, to ich naozaj netrápi, môže sa hocijaký baník v 4tej cenovej rozčúliť a bohovať, toto nezmeni, rozhodne nie v krčme ktorú vlastní neviem aký synovec toho a ďalšieho poučenokomunistického poslanca.

A stále prší… Hm, Ty na nebesiach, tak takto je to správne? Naša spravodlivosť stojí za hovno… to je fakt, ale aj tá tvoja je vážne mierne zvrátená.Alebo ide o to – poučiť nás? Nás zozbieraných debilov, čo sem prišli iba pracovať do bane?Vstávať ráno o štvrtej, vziať si z jednej z tých reťazí, čo visia zo stropu tú dotrhanú skoro uniformu baníka a tešiť sa z aspoň z tých chvíľ, keď mašinka ešte len vyráža, lebo ešte nie je až také teplo, ešte chvíľu budem človekom.

Lebo neskôr sa môžem tešiť z toho, ako mi trebárs hajcman odtrhne nohu. A tešiť sa môžem ešte dlho, lebo nejaký pán aktuálny riaditeľ bude pochybovať minimálne pol roka o tom, či to skutočne bol pracovný úraz… Potom ma odsúdia na milosť pracovať na povrchu ako posledného homelessáka, kde zarobím tak akurát na papieriky a nejaký tabak z ukrajiny. Ale ešte stále môže moja žena pracovať, takže deti budú mať čo konzumovať. Hoci sa už na slovo sex len zťažka rozpamätávam, o teplom obede a aspoň suchých rožkoch na večeru už môžem iba snívať, lebo žena pracuje v šijárni, kde sa aj stravné lístky prideľujú podľa výkonu, takže sa musím zmieriť s tým, že manželky sa dožijem až keď nastane akože krach firmy kde pracuje, čo sa deje každý polrok a potom opäť znova nastupuje do inej- akože novej, s lepším názvom…

Manželky sa už nedožijem, pokúšam sa o invalidný dôchodok… decká sú fakt otravné- som hlaadnýýý… Ok, sedím na stoličke… kýpeť už je dávno kamarát… takže si sadám veľmi elegantne. Ja debil, komisia zložená zo starých známych baníckych lekárov sa len pousmiala. Ale čiastočnú uznali, vraj sa dá robit aj s jednou nohou niekde na vrátnici. Ok, kľudne, len na ktorej?

Neprš už, Bože, ešte stále žijem a nie preto, že by sa mi obzvlášť chcelo. Kľudne sa pôjdem pomodliť, keby mi nezavreli kostol. Ale som otec, nie bezdetný, pokús sa zmilovať, nečakaj, že to vyriešime sami, to sa nestane… skús sa obetovať a pošli do pekla niektorých ľudí… a potom sa môžeme pokúsiť znova spolu komunikovať.

Zatiaľ idem skúsiť odskackať do pivnice a požičať si vedro od suseda, aby som mohol trocha odvodnit bicykel a nejaké kompóty…

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.