Založ si blog

duchoprázdno

V chvate som sa prezliekala.Rýchle ráno,aspoň jedna časť dňa,ktorú nemám čas vnímať. V šatníku ja a bordel.

On sedí na schodíku za mnou a ľavou rukou mi miaga prsník v podprsenke.Pritom si honí vtáka.Úbohosť obrazu nášho manželstva.Len nech mu to netrvá dlho.Nemám čas… …napoly oblečenú podprsenku som si napravila a konečne sa obzrela.Sedel tam-môj manžel.Do utrápenej tváre sa mu vtlačili zvyšky orgazmu.Nechcem sa pozerať.Je mi nevoľno.Len rýchlo vypadnúť z tejto sračky…

Lúčim sa s potomstvom a myslím na lásku.Aké smiešne slovo…Cit prechovávam len k deťom.To jediné dáva môjmu životu hodnotu a mňa robí človekom.Na hlboké úvahy však nie je čas.Som v práci.Zapínam počítač,chcem si pozrieť fotky milenca v maily,ale pobehuje tu nervózny šéf,ešte sa nedá… Vraciam sa teda k práci a hlbším myšlienkam.

Vyprevádzam pána Webera na fruhstuck do reštiky a komandujem chyžné.Medzitým myslím na muža.Zničili sme sa navzájom?Bola som pri ňom všetkým.Ženou,keď som ho balila,matkou,keď som rodila naše deti a dlhé roky vzornou manželkou.Milovala som ho?Alebo som len milovala pocit byť niekým milovaná.Nechala som sa ním otročiť,urážať,mlátiť… Zúfalé pokusy o rozvod striedal šialený sex.Šialený pre vášeň a šialený pre ukrutnú bolesť,ktorou sme obaja trpeli.Čo cítime teraz?Naše telá skrátka fungujú.Na zotrvačník,úžasná sila prírody.Fachčiť ďalej,aj keď je všetko zničené.Vegetujeme.Prežívame v duchoprázdne.Proste sme.Naše spolužitie je karmou,asi sme si čosi dlžní z predošlých životov… Okolo obeda myslím na včerajší sex s milencom.Ako sa mi vnáral jazykom do análu a neskôr svojím pekným vtákom.Spomienky mi uviazli na prsiach a v kunde,sú priíliš čerstvé a ja pomaly ale isto začínam krútiť zadkom častejšie než je vhodné sediac v kresle.Je celkom fajn pracovať v hoteli.Pomôžem si v súkromí 112-tky,kde sa zamkýnam v kúpeľni.S nohou vyloženou na umývadle,postojačky,trápim končekmi prstov klitoris.Nesmiem vzdychať,dokeluuu…Zmeravelo mi stehno,rýchlo sa obliekam,som celkom mokrá.V klitorise mi pulzuje,som uspokojená a je mi driemavo.Mám výčitky svedomia.Som úbohá KURVA…biedna existencia a môj čas dávno nemerajú hodiny či minúty.Len sa lenivo prevaľuje akoby mimochodom zapichnutý práve do tohto života.

Prišla mi sms.A prišiel aj manžel predviesť rýchly hysterický záchvat pre posilnenie zvyškov jeho ega.Sms sa mi rozhodne páčila viac.“Zlatko chcem ťa v nedeľu podvečer…“-od môjho milenca.

12.08.2022

Len aby biely plač v čiernej deve množí sa láska v pochode životom aby sme boli len aby SME BOLI nevidiac ťažký odev tváre ťažkých duší neslobodní krok za krokom bez domova tuláci bez kostí v tmavom lese názorov z dňa na deň tuším že len tak…

Gordický

10.05.2019

miesto kde si zostal stáť len o tom nevieš, zmenilo sa všetko noví muži. nová žena, [...]

tanky

13.10.2018

som iba veľká som tank takmer think tank patrí mi svet takmer strieľam tam kde sa musí postreľťe ma mám názor vzor ego aj presvedčenie ktoré sa narodilo so mnou.

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.