Založ si blog

Archív: august, 2010

asi ťa milujem

Tvrdila som v noci. Človeku, ktorého som jakživ nevidela.Ale poznáme sa dlho. Vždy sa ozvem, keď mám nejaký výpadok typu- pila som domácu… Vždy, keď je tu lúčenie, nejaká moja ďalšia záverečna môjho ďalšieho nezmyselne zmyselného vzťahu. Vtedy, keď už mi nerobí problém dať skurvené zbohom a vlastne sa teším zo samoty. Vtedy ti volávam. Môjmu mladšiemu […]

Pokračovanie článku

rozbitý

je náš vzdych a spoločný dych čo sa osamelo a šťastne sám tvári ako posteľou unavená repríza mojich tvojich nových tiel slnovratov a pokojne i detí v sezóne pokleskov

Pokračovanie článku

pršalo zvesela

V deň, keď som netušila, v čom by bolo rozumnejšie sa utopiť. Či v slzách alebo v chľaste. Napokon som som stihla oboje, len sa mi podarilo prežiť. To bolo v deň, keď som ti povedala nie. Ty si trpel a ja som plakala. Ťažko sa mi teraz pripúšťa to, že mi nehorázne chýbaš a asi by som kľudne zvládla ďalší rozhovor s tvojou zákonitou… Možno aj o tom ako […]

Pokračovanie článku

môj pán

„…mé právo je tvé bezpráví…“ Usídlil si sa vo mne a pre mňa.A spoznala som čosi ako prapôvodnú lásku.Absolútnu symbiózu duší a tiel. Čo znamená byť spolu v dobrom aj v zlom. Brutálna bolesť a následné pocity šťastia.Tam sú naše korene,korene ľudstva a tam som našla i ja svoj život. „Slúžiš mi preto,lebo po tom túžiš…túžiš […]

Pokračovanie článku

v čase

niekde tam kde je láska dávno minutá kde neustále tvrdiš iba ZBOHOM A život predvádzaš pocitom v žalúdku či vo svojich žilách kde sa minulosť už iba nesmelo prizerá zlomeným hlasom v telefóne vtedy alebo tu? či teraz? ma opät chce niečo bolieť a dýchať v srdci sa škerím úsmevom oceánu a olizujem si prsty zaliate slasťou Niečo vo mne sa rozhodlo milovať

Pokračovanie článku

šedivý

Dva dni som ponorený v bahne. Až po uši.Nevnímam. Žiadna potrava, láska mi na um nepríde len nejaké pivo a štyri ukradnuté zajace. Neviem, kde som a či po mne niekto pátra, už mi nezáleží na slzách- neviem o nich, Nakoniec, neviem sám o sebe. A po dvoch dňoch sa úplne vyčerpaný vnáram do jej útrob. Ešte sa ma nestihla dotknúť a predsa cítim to telo minulé, ktoré […]

Pokračovanie článku

čo?

čo sa vlastne stalo komu a čomu či prečo rozum a večný pád sebaľútosť hrubosť okolo mňa okolo teba ty ju nevidíš lebo nechceš- nemusíš a tvrdne každým ťažkým slovom vetou piesňou ťahom v premiére sme bzučiaci pijúci a hrubí omylisti kedy som vedela? ani dnes a to bolí trápi reže Bože… realita čo sa stalo šepkaj ty silná lebo slepá stalo sa tragické […]

Pokračovanie článku

mark

Tento list ti píšem plná žiaľu.No zároveň plná novej energie a života.Tvoj kopanec bolel,ale ako si napísal…zaslúžila som si. Zaslúžila som si zbadať sa v zrkadle.Vidieť svoj spuchnutý xicht.Chľast ma skoro zabil.Chcel si pomôct. Dal si mi nádej.Novú nádej na lásku. „Mám ťa na háku!!!“ Tvoje posledné slová.Spálili ma. Od našeho začiatku uplynulo […]

Pokračovanie článku

veľké výhry mi nechaj

zoškrabujem zo stien tmavých pavúkov bez strachu z pocitu viny v systémoch a sústavách to vezmem cez kameň kde je všetko ako muselo byť (dávno)

Pokračovanie článku

nový svet

vzhliadla som k hŕbe starých nezmyslov svet kde sa namiesto vody pije víno (aj pivo) a tráva rastie ako burina kde sa nemusí zabúdať a môžeš sa správať slušne raj zaspatých hormónov pre kukuričné deti…

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

ONLINE: Litva si berie príklad z Poľska. Ukrajinských mužov v brannom veku budú nabádať na návrat domov

25.04.2024 06:00

Zničíme NATO do roku 2030, všetci pokľaknú pred Ruskom a budú prosiť o začlenenie k nám, blúznil ruský veliteľ v hlavnej štátnej televízii.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.